Pogoji poslovanja

SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine www.uni-horse.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju:
UNIHORSE, trgovina in storitve, d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana

Davčna številka: SI11707437
Davčni zavezanec: DA

SI56 6100 0001 1134 686 (odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA,)
SI56 6400 0000 0308 956(odprt pri PHV d.d.,)

e-mail: info@uni-horse.si
Telefonska številka: 068 668 916 v času delovnih ur (od ponedeljka do petka od 9h do 19h, v soboto od 9h – 13h)

S spletno trgovino www.uni-horse.si (v nadaljevanju »UNIHORSE« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje UNIHORSE, trgovina in storitve, d.o.o. v nadaljevanju »podjetje« ali »ponudnik«).
Spletna trgovina UNIHORSE in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje UNIHORSE spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
– podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
– kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
– informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
– informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
– način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
– informacije o načinu plačila;
– podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
– informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
– informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
– informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.

Te pogoje poslovanja si lahko shranite in natisnete: TUKAJ

NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA

Način plačila lahko izberete v procesu nakupa:
– Plačilo s PayPalom
– nakazilo na TRR
– plačilo “po povzetju”, kurirski službi z gotovino ali bančno/kreditno kartico (način plačila se pri različnih kurirskih službah lahko razlikuje).

Podatki za nakazilo:
UNIHORSE d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana
IBAN: SI56 6100 0001 1134 686 (odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA,)

Dostava
Dostavljamo s podjetjem DPD d.o.o.
Dostavni čas za izdelke iz zaloge je do 4 delovne dni. Pri izdelkih, ki niso na zalogi, je zabeležen predviden rok dobave (pri vsakem izdelku posamezno). Ker ne moremo vplivati na stanje zaloge pri dobaviteljih, se lahko rok dobave tudi podaljša. O tem vas bomo naknadno obvestili preko telefona ali vam poslali e-poštno sporočilo.
V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek, pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte.
Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bi s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje.

Cena dostave:
– pri nakupu nad 45,00 EUR: brezplačno*
– pri nakupu nad 25,00 EUR: 2,50 EUR
– pri nakupu od 0,01 – 24,99 EUR: 4,50 EUR
*pri paketih večje teže in dimenzij, lahko nastanejo dodatni stroški dostave, o čemer vas predhodno obvestimo.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo za Slovenijo.

Osebni prevzem
Naročeno blago je možno prevzeti tudi v naši fizični trgovini. Pred oddajo naročila, v komentar zapišite, da bi si želeli naročilo osebno prevzeti. V kolikor so izdelki na zalogi, jih bomo pripravili in vas obvestili, kdaj bodo na voljo za prevzem. V kolikor pa izdelkov ni na zalogi, se bomo dogovorili o predvidenem roku dobave ali morebitni menjavi izdelkov, ki so na voljo takoj.

SKLEPANJE POGODB NA DALJAVO

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu preko našega kontaktnega naslova info@uni-horse.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

Postopek spletnega nakupa / sklenitev pogodbe
Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Ko v spletni trgovini najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »DODAJ V KOŠARICO« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Koraki v procesu nakupa
Prvi korak: dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na gumb “DODAJ V KOŠARICO”. Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko ali ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino.

Drugi korak: izbira plačilnega načina in dostave (vnos naslova za plačilo in dostavo)
V drugem koraku naročila (oziroma ko pritisnete gumb “NA BLAGAJNO”) morate vpisati svoje podatke (ime in priimek, naslov, e-pošto in telefon) izbrati način dostave in izbrati način plačila (plačilo po povzetju ob prevzemu paketa, plačilo preko bančnega nakazila ali plačilo preko PayPala). Če želite svoje naročilo oddati, se morate v nadaljevanju strinjati s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani in, v kolikor želite (in obvezno), se prijaviti na prejemanje obvestil in novičk.
V kolikor ste vnesli vse zahtevane podatke in ste se strinjali s pogoji poslovanje, nakup zaključite s pritiskom na gumb “kupite sedaj”.

Sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo, se mu odpre predogled naročila v ‘KOŠARICA’, na podlagi katerega lahko preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR ter vsebujejo DDV. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

Zaloge
Zaloge navedene na spletni strani so informativne narave, zato stranke naprošamo, da pred osebnim prevzemom v trgovini, obvezno preverijo razpoložljivost naročenih artiklov na telefonski številki 068 668 916 ali na e-naslovu info@uni-horse.si , saj lahko zaradi časovnih zamikov pri osveževanju zaloge prihaja do napak v količini zalog.

Registracija
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini UNIHORSE, se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate s temi splošnimi pogoji poslovanja.

JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1, v primeru sklenitve pogodbe o dobavi blaga, uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga.

Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kot je v primeru pogodbe o dobavi blaga, opredeljeno v ZVPot-1, ko je to primerno.

Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se odkrije ob dobavi oziroma se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov info@uni-horse.si ali nam ga predate na telefonski številki 068 668 916 v času delovnih ur, ki so od ponedeljka do petka med 9h-19h ter ob sobotah med 9h-13h. Obvestilu morate priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katero uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če neskladnosti blaga ne priznamo, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže po dveh letih od datuma prejema blaga.

Pravice do vzpostavitve skladnosti, ki izhajajo iz ZVPot-1, prenehajo v dveh letih od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti blaga.

V primeru, da ste nas o neskladnosti blaga obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1 in v sledečem vrstnem redu, upravičeni da:
– zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
– zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.

Pogoje in rok za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, ki med drugim določa, da lahko kupec od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga. Rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnost neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30-dnevnega roka; izbere med popravilom ali zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča ali ob upoštevanju vseh okoliščin predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom.

Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave blaga.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.

Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega obvestila od odstopu od pogodbe, ki jo lahko potrošnik poda preko e-pošte na info@uni-horse.si in/ali klicem na telefonsko številko 068 668 916 v času delovnih ur, ki so ponedeljka do petka od 9h-19h in ob sobotah od 9h-13h. Zgolj vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se ne šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe; odstopna izjava mora biti namreč podana nedvoumno. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.

Vračilo blaga se izvede na spodnji naslov:
UNIHORSE, trgovina in storitve, d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana

Pošiljka mora vsebovati račun za artikle, ki jih vračate in obrazec za odstop od pogodbe, ki ga lahko najdete tukaj:
OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, zavezanec nima pravice zavrniti vračila vseh prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.

Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik to sporočiti z email sporočilom na info@uni-horse.si in/ali klicem na telefonsko številko 068 688 916 v času delovnih ur, ki so ponedeljka do petka od 9h-19h in ob sobotah od 9h-13h, zavezanec pa bo nato začel postopek reklamacije pri dostavni službi.

Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo v znesku vseh prejetih plačil. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.

OBRAZEC ZA MENJAVO ZA DRUG IZDELEK

Kot navaja 135 člen ZVPot-1, razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, pa potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:

– o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
– o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. V primeru težav se lahko kupec po pomoč obrne na tel. št. 068 668 916 v času delovnih ur, ki so ponedeljka do petka od 9h-19h in ob sobotah od 9h-13h. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@uni-horse.si ali preko telefonskega klica. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

UNIHORSE ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno reševanje potrošniških sporov je možno preko platforme SRPS (obvezno link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Splošne pogoje poslovanja so veljavni od dne 20.06.2024.